Tempahan Kek Marble(Butter),Kek Minyak Dan Kek Gula Hangus

By LiNa_Pg - Tuesday, May 31, 2016

Alhamdulillah...
Hari ni posting tempahan kek jer la.Kek Marble menggunakan pure butter (insyaaAllah lebih sedap) dan kek minyak tu ditempah oleh regular kastemer saya.Bulan ni saja rasanya dah 5-6biji kek dia tempah.Habis diselongkar cari kek2 yg boleh dipos.Kalau kek buah tu dah selalu sangat dia rasa..beralih arah ke kek karot (tanpa cis)pastu kek gula hangus.Kali ni kek minyak dan kek marble plak hihi..req nak koko xmo kaler maler..nak yg lebih asli dan agak klasik.Okey beres fi anything for you.Ekceli ni pestaim saya poskan kek marble sebelum yg paling kerap ialah kek minyak.Harap sampai dengan selamat.Kek Marble ni bukanlah salah satu produk kek signature saya..resepi pun ada agak2 dan ikut gerak hati jer.Tapi kali ni saya agak berpuas hati sebab hasilnya nampak agak tggi dan nampak cantik di mata saya.Kiranya memenuhi piawaian produk jualan saya...Rasa?kita tggu respon

Kek Marble sai 8x8in.Kek Minyak sai 9x9in
Cantik di mataku...harap rasanya pun sedap
Ke mana lagi..kalau bukan Seri kembangan...Tenkiu fi muah..muah
 Kek Gula Hangus..ditempah oleh kawan husband...katanya wife dia teringin nak makan sbb lama x makan kek old skool ni.Tergelap siket gambar ni..ekceli warna brown ajer

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Assalamualaikum fren..
    duk wak gpo tu...kes xthn dan tergoda tgk kek coklat indulgence hritu..lalu kita pon kuatkan semangat la membaking jgk..tkpo la wpun kek span jah..1st try tu gak..nk buat yg canggih2 xberani, tkut xjdi..hahaa..
    kek2 yg lina buat semuanya sempurna..

    ReplyDelete