Monday, December 27, 2010

Begitulah Kisahnya . . .

salam suma...
2 ari ni agak kebizian sket, kemarin ada rombongan dari kampung.Mak oi rombongan tuh bunyi cam ramai la kan? tak la ramai sangat..ada la 2 biji kete. Adik beradik hubby n MIL datang umah ni. Deme ni suma nak menganto adik bongsu tuh masuk UiTM kat Seri Iskandar, so dr klate transit png dulu n pagi tadi kami suma konvoi ke Seri Iskandar.Alhamdulillah dah selesai sumanya. Depa tuh pon dah membawa haluan masing2..satu family ke Kuantan n satu lagi ke KL.

Long story hah.....blik dr Seri Iskandar tuh sapa umah kol 9++ kelam kabut gak la sebab esok keje plak...pastu esok lak tadak ayaq kat seluruh Pulau Pinang ni, mmg PBA dah bagi notis awal2 lagi, kena la simpan air dlm bekas.Kalau tak, ada la yang nak jadi kambing esok ngeee..

Disebabkan kebizian nilah lambat sket membalas jejak..Gitulah citernya

1 comment:

Nieza said... Balas

Salam Kak...wah memang bz betul tu....tak pe layan tetamu tu penting...tapi kalau penat bdn kena rehat juga tu.

p/s: nanti kalau akak free ambik ler tag kat umah tu...tag segmen jom berkenalan...harap sudi lah yer....kalau x sudi pun saya nk paksa juga bg sudi...kihkihkih

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...