Saturday, December 25, 2010

Lunch Tunjuk2

salam...
ari ni dapoq TMK tak berasap, tadi kuar pi jenjalan sat sambil cuci mata dan membeli tingkap omputih kata window shop'g la kan? bese2 tuh petang2 ujan jer mmg xleh nk ke mana2 pun..ari ni elok plak cuacanya..tuh yg jenjalan..xmo citer byk meh tgk menu lunch tunjuk2 kami..pic snap ngan hp jer..



memula ingatkn banana split rupanya kek split

2 comments:

Nieza said... Balas

Salam K.Lina,
wah sempoinya mkn tunjuk2 akak ni...ni yg buat saya jeles bagat ni....hihi memang terliurla ...lum pandang yg lain lagi..tgk ais milo pun dah meleleh ayaq lioq ni....huhu coz kat sini x dak jual milo pun...sabar jer lah nanti blk sana nk bls dendam...kihkihkih...btw kat mana kedai ni kak?

lina_pg said... Balas

nieza> salam, sekali sekala kuar jenjalan cr mkn hehehe..mkn kt Kenny Rogers BJ Complex dkt ngan umah..blik mesia nnt bleh mkn puas2

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...