Wednesday, March 20, 2019

Roti Telur Sosej (Idea Sarapan Ringkas Dan Mengenyangkan)

Assalamualaikum...
Dah bersarapan ke tuuuuuuu?Kalau belum sarapan, apa kata buat Roti Sosej Telur ni sangat mudah, sedap dan mengenyangkan.Resepi saya buat untuk Challage di tiktok 'Eggdishes' tu dia bukan main banyak med.soc si LiNa Pg ni kan hahaa...
Alang2 dah buat challange ni, adalah bahan untuk youtube hehee..
Okey jom kita layan gambar dan resepi serba ringkas ni.Kenyang tau makan ni jer pun sebab dah complete semua.
Ringkas sahaja kan?Roti Bakar, sosej dan telur mata...Tambah salad dan tomato make it colourful hehee..Ni plate en.suami...Kalau saya memang x mampu nak habiskan hahaa

ROTI TELUR DAN SOSEJ
By Malina LiNa Pg http://linapg.blogspot.com/
Bahan-Bahan
Roti putih secukupnya (Bakar jer)
Sosej secukupnya
Telur
Sedikit Minyak

Cara-Cara
  1. Kelar kelar sosej dan celur sebentar.
  2. Guna pan kecil, goreng 2 biji sosej dan masukkan telur di bahagian tengah (macam dalam gambar)
  3. Angkat dan hidangkan.Siap
Untuk mudah difahami, boleh refer ke utube LiNa Pg

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...