Tuesday, December 7, 2010

Bihun Singapore

Salam Maal Hijrah suma . . .semoga menyambut tahun baru ni semoga kita semua akan berhijrah dari yang baik menjadi yang lebih baik..amin...Dah lunch ke suma? Kami ari agak lewat sket bf..masih kenyang lagi ni..mayb skip lunch la kot...Hari ni wat bihun goreng jer utk bf..bihun singapore..saya pun xtau nape bihun putih cenggini diberi nama bihun singapore.Mayb org s'pore suka makan kot..Bihun ni tak cukup 'sifat' sebenarnya...telur pun tadak, sayur dah tentulah tak boh..nnt anak2 tak makan plak..Resepi? cam biasa jerr..boh bwg putih, lada hitam, lada sulah, udang n daging, 1kiub ikan bilis megi..Tu je la..tadak apa2 spesel pon...
Bihun bodoh2 aje
Masih ada lagi ni..bawa pinggan masing2 ya..

6 comments:

suka_haha said... Balas

sedapnye udang tu hehe..
jemput ke sini ye

lina_pg said... Balas

matdin> kena boh udang byk2, udang peberet my doter..

Kak Rosaliza said... Balas

Sedap tu..akk buat behon semlm heheh. s kat umah ajkkk kalo kaler putih kureng sikit..maklumlah peminat kicap

lina_pg said... Balas

kak rosa> yg len2 okey jer ngan bihun ni..si nisa tuh tmbh kicap gak..peminat kicap dak sorang tuh

qamaconer said... Balas

sedap..akk ada resepi sambal goreng singapore x??yg letak paru cmpur tauhu skit...

lina_pg said... Balas

qama> akak tak pernah mkn lak sambal goreng s;pore tu..ish cam besh jer tu..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...