Tempahan Hari Ini

By LiNa_Pg - Monday, July 08, 2013

Assalamualaikum..
Memandangkan tadak n3 masak2, so kite tayang ajerlah tempahan kek untuk pagi ni.Alhamdulillah syukur..masih ada lagi tempahan walaupun sudah penghujung Syaaban.Ingatkan nk masuk bulan posa, tadak tempahan dah...Semua kek ni telah selamat diambil oleh tuan punya.Terima kasih buat semuanya..
Owh..sebelum terlupa, tempahan kek untuk Aidilfitri masih ada beberapa kekosongan ya.Masih ada masa untuk order.Saya akan tutup tempahan bila2 masa sahaja bila sudah memenuhi koata yg mampu saya buat.

Inilah pestaim menerima tempahan kek karamel coklat moist.Tang karamel tuh menten gelombang gak sket tp jauh lebih cantik dari yg pestaim buat dulu.Bila buat yang tempahan punya barulah saya timbang, rupanya berat sebenar kek karamel coklat moist ialah 1.9kg (Mak aih berat rupanya).Untuk RVC juga saya telah adjust menjadikan berat ni 1.5k

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. rezeki kan lina.. akak pun sama minggu terakhir nak sambut buln puasa ni.. murah pulak rezeki.. 4 hari berturut2 ada order.. alhamdulillah..

    slmt menyambut Ramadhan Al-Mubarak..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. .rezki kak linapg..teringin nk try kek karamel choc tu...

    ReplyDelete
  3. Ermmm...bestnya kek karamel...nyum2x...

    ReplyDelete
  4. @MaDiHaA a.k.a Ratna
    Itulah kan..rezeki Allah s.w.t ni kite tak tau..ingatkan tadak tempahan nk masuk bulan posa dah ni..rupanya da lagi org nk makan kek..Alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. @AhliaSaleh
    Alhamdulillah....terima kasih Ahlia

    ReplyDelete
  6. @Gee®
    InsyaAllah sedap kek karamel tu..

    ReplyDelete